روز جهانی مخابرات


عبدالمجید معنوی
همانگونه كه می دانید روز هفدهم مه (بیست و هفتم اردیبهشت) هر سال نشان از سالگرد امضاء نخستین كنوانسیون جهانی تلگراف و تاسیس اتحادیه جهانی مخابرات است و از سال 1973 این مناسبت به عنوان روز جهانی مخابرات نام گرفته است.
هرساله اتحادیه جهانی مخابرات شعاری را برای این روز در نظر می گیرد كه در واقع رهنمودی به كشورها و شركت های عضو اتحادیه می دهد تا در طول سال اجرا نمایند هدف اصلی از انتخاب شعار پیشرفت موزون و رو به جلو كشورها در این عرصه مهم و حیاتی است .
مفتخریم به این موضوع اشاره كنیم كه هر چه در مسیر پیشرفت جوامع بشری گام برداشته و جلوتر می رویم توجهمان به همراهی بیشتر تكنولوژی های مخابراتی جلب می شود و به ایجاد جامعه عادلانه با استفاده از این عنصر ارزشمند می اندیشیم.
هم اكنون امكان بهره برداری از تمامی ابزارها و دستاوردهای مخابراتی در ایران اسلامی همگام با كشورهای پیشرفته جهان وجود دارد و باز با كمال افتخار به نتیجه همت همكارانمان در عرصه پهناور استان یزد می بالیم و چشم اندازهای بسیار بالا و شگرف مخابراتی را می بینیم.
قطعاً شعار سال جاری اتحادیه جهانی مخابرات در ایران اسلامی و استان پهناور یزد با همت این تلاشگران محقق خواهد شد و بر این باوریم كه شعار سال جاری این اتحادیه « شهربهتر، زندگی بهتر با فناوریهای اطلاعاتی و ارتباطی» جمع بندی شعارهای چندسال گذشته است با اطمینان در این مسیر جلو می رویم و خاضعانه همفكری و همراهی شما را می طلبیم.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا